Lördag

2008-09-13  22:43:10  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag vaknade kl 9 imorse, åt frukost med familjen och hade massa roliga samtalsämnen :) Jag, Nina och Cissi åkte och hämtade Elin hos hennes mormor och morfar, vi tog en fika där. Efter det åkte vi till Bromma och kollade lite på Stadium, hittade en jacka där som jag vill ha (A) När vi kom hem till Vidja gick jag och Nina upp i skogen och plockade blåbär xD När vi kom hem började Nina med maten (tacos), efter maten gjorde jag blåbärspaj :) Har precis färgat mitt hår... igen... helt själv, ska snart torka det för att se resultatet. Ska kolla på Da Vinci-koden med pappa och Nina snart också.. saknar Jonas :( vi har tjaffsat lite idag, tycker det är SÅÅ jävla jobbigt, började gråta i telefonen :( hoppas att det löser sig.. <3

Uppdaterar imorgon! puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0