skolan

2008-09-26  10:09:09  Allmänt  Kommentarer (0)
Nu sitter jag i ett grupprum med Therese. Finns bara stolar här inne, inga bord :P Så jag sitter på en stol och har mina ben på en annan stol och har datorn i knät :) Iallafall... vi kom till skolan kl 08.00, var taggade för att göra provet i Livsmedelshygien A, men vi hade tydligen sovmorgon till kl 10.00! Men vi sket i det, vi var ju redo för provet iallafall, men sen fick jag reda på att jag hade suttit uppe inatt och pluggat till fel prov! Så jag fick typ en timme på mig att plugga till mitt riktiga prov, och det gick skitbra faktiskt :) Svarade på alla frågor förutom en, inte ens Therese kunde den. Vi hittade inget svar i boken heller... men nu sitter vi här iallafall och har lunch kl 11.00, sen börjar vår lektion med Lennart kl 12.00. Uppdaterar senare :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0