trött!

2008-09-07  03:43:44  Allmänt  Kommentarer (0)
Klockan är strax över halv 4. Sitter i sängen, kollar på tv, pratar med mamma på msn xD

Måste bara berätta en grej:

Jag skulle gå in i köket och hämta vatten.. och jag ser ingenting i mörker, tro mig.. alla lampor var släkta så jag skulle försöka hitta iallafall. Jonas hade varit så smart att han hade ställt upp dörren mitt i gången, dörren in till köket asså, och jag gick rakt in i den! Jag såg den verkligen inte, det var fan läskigt! Fan va jag garvade sen :P

Har lärt mig en sak... jag ska börja ha min mobil nära till hands när jag ska gå i mörker, ficklampa verkar behövas ;).  <3 haaha!

Ska nog sova snart, skriver mer imorgon ! Bye bye.


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0