...

2008-09-16  08:24:37  Allmänt  Kommentarer (0)
Igår hade jag ju svenska b, jag och Josefine satt och skickade bilder till folk genom bluetooth, skitkul var det.. Efter skolan åkte jag hem till Bro, åt nudlar, satte mig i sängen och kollade på Sex and the city. När jag hade ätit klart så la jag mig ner och somnade till tv:n.. Somnade alltså vid 13.30, vaknade 17.30 när Jonas kom hem, vi åt middag, kollade på en film och då somnade jag igen.. och det var vid 20.30.. Vaknade vid 00.30, då gick Jonas och la sig, jag somnade om och vaknade när min klocka ringde imorse, 05.30..Sov sammanlagt 13 timmar! Pigg som fan men trött blev jag igen på tåget påväg till skolan. Nu har jag Projekt och företagande, sen slutar jag :) Uppdaterar när jag kommer hem sen! puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0