20 månader!

2009-04-01  14:21:02  Allmänt  Kommentarer (1)
Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 20 månader. Är otroligt glad att vi fortfarande håller ihop. Efter allt vi varit med om och hur mycket vi än bråkar så vill vi fortfarande vara hos varandra. Vill inte vara utan honom..  Älskar Jonas! :) ♥



Sen har jag också en dålig nyhet, till mig själv men ändå. Jag och Jonas skulle ju på en studentskiva idag men det blir inte av eftersom att Jonas är sjuk. Tråkigt! Men hellre att Jonas ligger hemma och tar det lugnt och blir frisk, än att vi drar på skivan och han mår dåligt där..

Kommentarer
Skrivet av: gabbi

sv: idag ska jag bara ta det lugnt, har blivit riktigt förkyld nu =/ så det känns ju sådär. Vad ska du göra?



Va kul för er! Grattis, & lycka till i framtiden :)

DATUM: 2009-04-01 KLOCKSLAG: 14:37:13
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0