Bloggtorka!

2009-04-11  15:11:26  Allmänt  Kommentarer (2)
Jag vet, förlåt! Men jag har inte haft tillgång till dator/internet de senaste dagarna. Har haft ångest av att jag inte har bloggat nånting, men jag har ju inte kunnat :(

Vad har jag gjort de senaste dagarna då?... I torsdags skulle vi ha en påskmiddag hemma hos min pappa, men det sket sig. Jag kom hem till pappa och då stog alla och skrek på varandra. Hälften av familjen drog hemifrån, så det slutade med att jag, min syster och min pappa var hemma ensamma. Vi åkte in till Farsta centrum och handlade godis, varsin tidning och sen köpte vi med oss pizza hem, haha. Sen satt vi hemma hela kvällen och åt en massa godis, läste våra tidningar och bara pratade :) Sen kom Jonas hem till oss, vi spelade lite kort och sen gick vi och la oss.

Igår åt jag påskmiddag med en del av Jonas släkt. Senare på kvällen skulle vi på grillfest men det sket sig. Jag och Jonas bråkade och allt slutade med att vi satt hemma i sängen och spelade kort och åt en massa påskgodis, hehe.

Idag kommer (förhoppningsvis) Jonas kompis hit, dom ska lana. Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt, se på film och så. Under dehär dagarna som jag inte har bloggat så har jag tagit lite kort, så här får ni se några stycken :)


Nånting..

Påväg hem till min pappa

Dimma i Vidja

Hemma

Pysen gillar vädret

Himmel

Pizza xD

Fick påskägg av pappa ;)

Köpte en ELLE tidning och fick med en kuvertväska

Älsklingen på tåget igår

Påskäggen var slut så denhär skålen med godis fick vi igårkväll av Jonas mamma, haha.

Eftersom att dom ska lana ikväll så får jag inte tillgång till en snabb dator, så jag får ha tålamod med att sitta vid denhär lånedatorn.. Kan tyvärr inte svara på era kommentarer från denhär datorn, den hakar upp sig av någon konstig anledning. Men får jag tillgång till Jonas dator under dagen så ska jag självklart ta den chansen och sen svara på era kommentarer. Hoppas att ni får en bra lördag och föresten, glad påsk ! :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: joss

har du inte lärt dig att man dricker cola till pizza!?!? inte mjölk :(

DATUM: 2009-04-11 KLOCKSLAG: 15:51:58
URL: http://nordlings.blogg.se/
Skrivet av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

okej ! :)



mummmmmmms, pizza och godis !

DATUM: 2009-04-12 KLOCKSLAG: 01:58:08
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0