Bloggtorka

2009-04-23  17:34:36  Allmänt  Kommentarer (6)
Förlåt för dålig uppdatering. Min söta mor sa till mig att jag måste uppdatera för hon saknar att läsa min blogg, hehe ;) Så nu gör jag det. Har inte fått tillbaka min laptop än men ska se om den är klar imorgon. Hoppas det. Det är anledningen till att jag inte har bloggat så mycket denhär veckan. Ingen fungerande dator. Sitter just nu vid Jonas dator. Han är och handlar så jag passar på nu, hehe. Har inte så mycket att skriva men kan väl och ta och berätta lite om vad jag ska hitta på i helgen ;)

Imorgon efter skolan så ska jag hem till min mamma. Där ska jag äta middag och fixa iordning mig. Vid 7 så ska jag till en lokal, där kommer det vara en 18års fest med temat "färg och/eller glitter". Ska ha på mig en blommig klänning (den jag köpte i början av veckan), den har ju färg i sig, hehe. Efter festen ska jag hem till min mamma och sova ett par timmar förhoppningsvis. Hoppas att jag kommer upp vid 6 på morgonen, då jag och tre vänner ska in till Idol. En vän till mig ska söka :) Vet inte än om jag kommer orka men jag hoppas det. Sen på söndag ska jag träffa Jonas syster (Patricia), hon ska köpa ett par byxor och ville ha med sig mig :) Och självklart vill jag följa med, hehe.

SÅ, det var min helg det. Hoppas att den blir lyckad! Nu ska jag ta och sätta på lite musik och sjunga, passar på nu medans jag är ensam hemma ;) Ska försöka hinna uppdatera imorgon hemifrån mamma, innan festen. Kanske lägger in någon bild då på outfiten eller någe. Ha det bäst ♥

Kommentarer
Skrivet av: t

GRATTIS, du kom vidare i min tävling. Nu kan du säga till folk att rösta på dig i min blogg, ifall du vill såklart. Vinnaren får ett inläg med länkning, text & bilder från sin blogg, Puss & lycka till!

DATUM: 2009-04-23 KLOCKSLAG: 19:45:17
URL: http://tmaa.blogg.se/
Skrivet av: Mimmi

svar: Okej, lät som en bra dag. Då såg vi samma film den kvällen ;) Hur är det med dig idag? :)

DATUM: 2009-04-23 KLOCKSLAG: 20:08:37
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Skrivet av: Lollo

hehe nice!:)

DATUM: 2009-04-23 KLOCKSLAG: 22:16:14
URL: http://baralollouw.blogg.se/
Skrivet av: Nikki

sv: jaha oki. Nej inte så mkt är på skolan, hade NP i engelska!

Under helgen så ska jag vara hemma och träffa några kompisar kanske! själv då? <3

DATUM: 2009-04-24 KLOCKSLAG: 12:58:45
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Skrivet av: B3tty med internets snyggaste blogg

Hej. Jag vill bara meddela att jag fått mitt Internet igen och att det är liv i min blogg igen som du följer via bloglovin.



Allt väl idag? Jag önskar dig en underbart skön helg! Själv ska jag jobba vilket jag inte gjort på 9 år pga sjukskrivning. Så jag är lagom nervös.



Glöm inte att kommentera när du läser min blogg.

Take care.

DATUM: 2009-04-24 KLOCKSLAG: 13:25:19
URL: http://b3tty.blogg.se/
Skrivet av: JULIA BENGTSSON

okej, jag ska jobba så de blir väl och ta det ganska lugnt, blir väl grilla och mys antar jag :) själv?=)

DATUM: 2009-04-24 KLOCKSLAG: 14:31:50
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0