Godnatt

2009-04-28  21:51:32  Allmänt  Kommentarer (0)
Äntligen kom jag in på blogg.se. Den sidan har strulat för mig i typ några timmar nu.

Idag har jag bara tagit det lugnt, läst en massa bloggar, kollat kläder på internet och kollat på en massa O.C avsnitt ;) Har verkligen saknat det, hehe. Lånar just nu Jonas inloggning till Spotify och lyssnar på en massa musik, eftersom att han inte hade någon inbjudning till mig.

Funderar på att göra en ny design snart, en design som är lite mer sommar aktig ;) Börjar väl bli dags snart, hehe.

Imorgon är det skola som gäller, ska vara i restaurangen hela dagen. Ska tillaga och servera lunch till klassens föräldrar. Min mamma kommer tillsammans med hennes sambo, min pappa kommer med hans sambo. Ska bli kul att se alla 4 sitta och äta lunch ihop ;) Hihi. Hoppas att jag får servera dom. Berättar imorgon hur det gick, hehe.

Ska försöka sova snart så dethär blir mitt sista inlägg för dagen. Hörs imorgon då ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0