"Godnatt"

2009-04-06  19:31:16  Allmänt  Kommentarer (2)

Har absolut ingenting att göra vid datorn längre. Har suttit och kollat lite på kläder eftersom att jag tänkte åka till Farsta centrum imorgon efter skolan och kanske köpa ett par skor. Har inte hittat något speciellt så jag får gå runt där imorgon och kolla lite. Efter att jag har varit i farsta så ska jag hem till min pappa. Det innebär: systemkamera, många bilder + att vi ska grilla. GOTT! :) Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på tv en stund. Får se om jag är tillräckligt trött för att sova redan eller om jag gör någonting annat sen. Skriver antingen senare eller imorgon ♥


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

sv: okej så mysigt, allt bra iadg ?=)

DATUM: 2009-04-06 KLOCKSLAG: 19:57:07
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

sv: okej, resten av kvällen består av tv, och kanske lite plugg ;) själv?=)

DATUM: 2009-04-06 KLOCKSLAG: 21:11:01
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0