Happyface!

2009-04-28  10:07:01  Allmänt  Kommentarer (1)
Haha. Precis som rubriken säger! I AM HAPPY!

Kom upp halv 6 imorse, åkte hemifrån halv 7, kom till skolan kvart i 8 ungefär. Direkt när jag kom till skolan så letade jag upp IT-killen, min dator var färdig att hämta ut! Så äntligen sitter jag vid min egna dator nu! Alla bilder, videos, filmer, musiken.. ALLT är kvar :) Jippi! Hehe.

En annan mindre rolig sak var att jag åkte till skolan i onödan. Var tydligen ledig idag. Bra koll man har, visst? ;) Men men, fick iallafall tillbaka min dator, hehe. Nu är det bara min mobil som inte går att starta men den kan jag faktiskt leva utan någon dag till, haha. Orkade inte åka hem till min pappa bara för att leta upp ett litet kuvert och sen åka hem till Bro igen, så jag tar det en annan dag.

Sitter hemma hos älsklingen nu iallafall, han ligger och sover. Han mår inge bra så han skippar skolan idag. Jag funderar på om jag ska lägga mig i sängen och sova en stund, eller sätta på en film kanske. Vet inte än men lägger mig i sängen i varje fall, härligt!

Hoppas att ni får en bra dag ! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Nikki

sv: jaha oki. Ja det är fett jobbig när man haft lov eller man har varit lov och sen gå till skolan igen!

Ja men behöver vila. Jag gör inte så mkt, kolade på tv och snart ska jag sitta med plugget! <3

DATUM: 2009-04-28 KLOCKSLAG: 18:16:45
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0