Hejsan

2009-04-08  16:14:37  Allmänt  Kommentarer (1)
Just nu är jag så jävla irriterad. Tänker inte skriva ett långt inlägg för denhär jävla lånedatorn stängs av hela tiden. Den har stängts av tre gånger bara under ca 20 minuter. Förstår inte vad felet är.

Idag stannade jag hemma från skolan, var jätteförkyld, hade ont i magen och i kroppen. Har bara varit och handlat och åkt tåg i ca en timme. Är hemma hos Jonas nu, sitter i sängen och gör ingenting. Jonas och hans lillebror ska spela playstation nu och min dator stängs säkert av närsomhelst så jag ska väl kolla på när dom spelar.

Hoppas att ni har haft en bra dag iallafall. Tyvärr så läser jag kommentarerna senare för jag vill inte riskera något när datorn är så dum som den är. Men jag lovar att jag ska läsa dom sen ♥

Kommentarer
Skrivet av: Mahlin ♥

hej jo allt är bra med mig, är bara lite trött å så men jag överlever :) själv då? har du sett min senaste videoblogg ifrån idag?haha var liite arg när jag spelade in den =D

DATUM: 2009-04-08 KLOCKSLAG: 21:26:14
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0