Måndag

2009-04-27  20:19:05  Allmänt  Kommentarer (2)
Mår inte så bra just nu. Känner att jag inte orkar med någonting längre. Varken röra på mig eller gå till skolan. Och det är ju absolut inge bra. Imorgon ska jag försöka gå, ska försöka somna i tid ikväll så jag orkar upp halv 6 imorgon bitti. En annan sak som får mig att bli på mindre bra humör är att jag inte har fått igång min mobil sen i lördags kväll. Batteriet dog på kvällen och sen dess har jag inte hittat min pinkod. Den står i ett kuvert nånstans men jag hittar det inte. Ska nog åka till pappa imorgon och se efter om det ligger där nånstans.

Nu ska jag kolla vad det blir till middag, sen ska jag väl lägga mig i sängen och försöka bli trött åtminstånde. Kommer jag iväg till skolan imorgon så ska jag höra med it-killen om min dator är klar, är så jävla irriterad och trött på denhär jävla lånedatorn!

Hörs imorgon ♥

Kommentarer
Skrivet av: Erika

sv ; ja jag är ju sjuk så den är ju inte perfect ^^ :)

DATUM: 2009-04-28 KLOCKSLAG: 09:55:14
URL: http://estorasyster.blogg.se/
Skrivet av: Erika

sv ; jo , jag är en sån dära som alltid är sjuk :o :'(

DATUM: 2009-04-28 KLOCKSLAG: 10:09:56
URL: http://estorasyster.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0