Vidja

2009-04-30  13:01:41  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen! Gick inte till skolan idag, hade jätteont i magen imorse när jag vaknade vid 7. Stockholm blodbad, tyvärr. Vaknade vid 10 igen, skulle gå på toaletten och sen hoppa in i duschen. Men då sa Jonas mamma att jag inte fick det, vattnet var avstängt från halv 9 till klockan 12. Typiskt.

Nu sitter jag hemma hos min pappa i Vidja. Jonas körde mig hit. Nu är Jonas hos sin pappa, han ska fixa bilar och sen äta middag där, men sen kommer han hit och kollar på brasan med mig och min familj :)

På vägen hit så tog jag lite kort med mobilen, men så glömsk som jag kan vara ibland så glömde jag sladden hemma i Bro. Så tyvärr så får ni inte se några bilder idag :( Kan iochförsig låna pappas systemkamera, hihi. Det gör jag nog, hehe. Jag och Nina ska snart åka iväg till Willys och handla lite inför dagen/kvällen, ska bli roligt. Nina är rolig att åka bil med, hahaha.

Hoppas att ni får en bra valborg! Skriver mer sen och hoppas på att bjuda på lite bilder från dagen. Puss på er :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0