:)

2009-08-31  17:04:14  Allmänt  Kommentarer (0)
I am very happy today! Vi fick tillbaka våra skoldatorer idag, fan va skönt det känns. Kan sitta i sängen nu istället och blogga, se på film, ja allt man inte velat göra vid det obekväma skrivbordet. Eftersom att en tangent var borta på mitt skrivbord så fick jag ett helt nytt, skönt! ;)

Min första lektion idag var Turism och resor, rätt så intressant kommer det bli tror jag. På rasten gick vi upp en våning där vi skulle testa studentmössor, sen beställde vi hem dom. Min kommer vara otroligt fin!! Sen hade vi lunch, sen Projektarbete (boring!).

Nu ska jag väcka älsklingen min och skryta om min dator, haha. Sen ska vi till biblioteket (har redan läst ut boken som jag lånade i torsdags. Ska passa på att låna en ny när jag ändå är där. Väntar på Twilight-boken fortfarande men det är en rätt så lång kö!

Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0