Hejsan!

2009-08-26  22:00:17  Allmänt  Kommentarer (1)
Idag har jag varit i skolan, tråkig dag tycker jag. Vi testade kläder (serveringskläder), fick information om kurserna som vi ska ha iår och lite annat. Efter skolan åkte jag till Farsta centrum med min syster och kollade runt lite. Ska köpa ett par skor till serveringen, men hittade inga idag, så jag får åka till stan eller någon annanstans om jag ska hitta något som jag vill ha. Efter det åkte jag hem till Bro.

Imorgon börjar jag kl 14.00, alltså ställer jag klockan på 11.30. Slutar när vi har fått all information om vad som händer i restaurangen dethär sista året. Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min älskling och se på True blood. Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: moa

sv : hihi , samma (:

DATUM: 2009-08-26 KLOCKSLAG: 22:10:32
URL: http://moaekvall.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0