Hemma

2009-08-28  23:51:56  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Kom hem från jobbet för en timme sen. Har så otroligt ont i mina fötter! När jag kom dit så visade dom mig runt, jag hälsade på alla, bytte om och sen var det dags att börja jobba. I börjar var det lugnt, dukade hela mataslen, fixade småsaker och så. Sen runt 6-halv 7 kom gästerna i små grupper. När de flesta hade kommit så blev det bara roligare och roligare att vara där ;) Aja, nervöst i början men sen var det som om jag jobbade där på riktigt, hehe. Hade jättekul med personalen också, sköna människor.

Nu ska jag läsa bloggar, kolla mail och sånt. Sen får vi se vad jag ska hitta på. Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0