Klar!

2009-08-22  19:39:46  Allmänt  Kommentarer (0)
Nu har jag kläderna på mig, sminkningen är klar och jag är redo för att gå! Tyvärr så har jag inte tagit någon bild på min outfit eller något men ska försöka ta lite bilder ikväll iallafall. Har fått låna med mig Jonas kamera ikväll. Snällt!

Det blir jag, Natalie, Natalies kompis och kompisens kompis. Haha. Hoppas att det blir en lyckad kväll!

För att komma hem till Bro inatt så måste jag ta tunnelbanan från Fridhemsplan som går typ halv 2, så det blir nog bra. Vill vi åka hem tidigare så är det ju bara bra, då är jag iallafall helt säker på att tågen går som dom ska osv.

Nu ska jag checka en sista gång så jag har med mig allt. Ha en bra lördagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0