Söndag

2009-08-30  15:21:53  Allmänt  Kommentarer (1)
Idag är det söndag, det innebär att skolan börjar imorgon igen. Imorgon börjar vi gå efter schemat också, då är det allvar, usch då.

Gick och la mig strax innan 6 imorse och vaknade helt plötsligt vid 9. Gick upp, satte mig vid datorn och har suttit här i princip hela dagen. Tänkte ta en sväng till stan men orkade inte tillslut, tar det imorgon efter skolan kanske.

Var i centrum precis och handlade lite inför kvällen.

Jonas har inte sovit inatt så han ska gå och lägga sig nu, därför köpte jag lite chips och en tidning som jag kan underhålla mig själv med ikväll. Nu ska jag äta lunch/middag. Hörs sen ♥

Kommentarer
Skrivet av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej vill du vinna Victoria's Secret bodylotion , tandblekning & clarins produkter. Kika in i våran blogg då !



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

DATUM: 2009-08-31 KLOCKSLAG: 08:11:39
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0