Tjosan!

2009-08-10  22:45:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Imorgon bitti kl 5 åker pappa och Nina in till värtahamnen för att ta Silja Line till Åbo. Dom ska vara i Finland i ca 8 dagar, har lite släktingar där som dom ska hälsa på. Medans dom är i Finland så ska jag vara hund- och husvakt här, som vanligt när dom reser bort ;)

Imorgon ska jag hämta moppen som är hos mamma och ta den hit över dagen, sen på kvällen ska jag lämna tillbaka den. Har jag inte moppen här så känner jag mig extra låst, plus att det är jävligt kul att köra, hihi :)

Idag färgade jag Ninas hår, det blev jättebra. Blev då sugen på att göra slingor i mitt hår så jag försökte göra det, men lyckades inte. Det blev helt fel färg, det blev orange-rött! Så imorgon när jag ändå hämtar moppen så ska jag åka förbi farsta centrum och handla brun hårfärg. Antingen färgar jag det imorgon eller på onsdag.

Skriver mer imorgon. Puss på er ♥


Jag och min baby ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0