Tjosilosan!

2009-09-01  01:55:04  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag är sååååå smart! Jag försökte väcka Jonas tidigare idag, vi skulle ju till biblioteket och sen handla. Men icke. Försökte och försökte, men han skrek åt mig att sluta hålla på, så jag gav upp. Jag la mig i sängen bredvid honom, klockan var väl strax innan 6 då. Helt plötsligt vaknar jag av att Jonas hoppar över mig i sängen, då är klockan halv 1. Oj, va tiden sprang iväg! Så nu sitter jag uppe, helt pigg o glad, haha. Aja, får ta och äta en väääldigt sen middag, sen spendera resten av tiden på att kolla på Two and a half men i sängen. Wohoo! Har ju min laptop nu så jag kan ligga i sängen och se på vaaaaadsomhelst!!!

Imorgon är det skola igen. Drycker och barteknik på morgonen (roligt!), samhällskunskap (usch?) efter lunchen. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0