01.20

2009-12-03  01:20:03  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Ska snart göra iordning mig inför att sova. Imorgon är det första dagen i restaurangen efter att inte ha varit där på ca 5 veckor, (praktik och lov), ska bli kul :) Börjar klockan ett och slutar inte förän 8-9 på kvällen.

Här får ni se lite bilder som jag inte har hunnit lägga in förän nu:


Frost ute.

Tog en liten promenad idag och satan va kallt det var!

Härligt med en massa julbelysningar överallt ;)

Mio i söndags innan han blivit klippt.

Älskar lussebullar!

Nåndag förra veckan hade jag så tråkigt så jag ritade av lite bilder ;)

Och nu till något helt annat; MUMS, säger jag bara! Vill se Jacob Black i New moon snart! MÅSTE se!


Nu ska jag stänga av datorn och hoppa i säng. Hörs sent imorgon kväll eller innan jag åker mot skolan ♥


Kommentarer
Skrivet av: carolin

Maha, jag har sätt han i New Moon! ;D

DU MÅSTE SE FILMEN! ;P

DATUM: 2009-12-07 KLOCKSLAG: 18:27:33
URL: http://mangoliiike.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0