Godnatt!

2009-12-21  01:54:40  Allmänt  Kommentarer (1)
Hellu!

Älsklingen åkte till jobbet nyss, så jag sitter återigen här helt själv :( Tråkigt som bara den. Men men, han måste ju jobba. Han har börjat jobba flera dagar i veckan nu och det är ju bra för hans plånbok, men för mig är det sämre då jag inte får träffa honom lika mycket ;) Men men, det kan samtidigt vara bra för oss båda.

Eftersom att jag inte alls är trött än så ska jag väl sätta på en film eller något. Imorgon måste jag vara pigg för då ska jag träffa Vevve. Har saknat henne, hon har varit i Norge i en månad! Så det ska bli kul. Jag ska åka och kolla på hennes nya lägenhet och sen ska jag med henne till stan, hon ska köpa julklappar. Det blir nog lyckat :)

Hörs imorgon! PUSS


Vevve och jag

Kommentarer
Skrivet av: juliaa

sv: ah den va jättefin, jo det är bara bra. själv? :D kram

DATUM: 2009-12-21 KLOCKSLAG: 07:37:26
URL: http://juuuuulija.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0