Måndag

2009-12-14  16:43:08  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Kom hem från skolan för inte så länge sen. Idag redovisade jag och Natalie vårat projektarbete, hoppas att lärarna tyckte det var bra! Dom sa iallafall att dom ville spara videon och använda den till senare ;)

En ny vecka är det nu iallafall, men en ganska skön vecka tror jag. Förutom tre prov på två dagar, men annars så.. ;) Imorgon har jag två lektioner, alltså två prov. På onsdag har jag halvdag, ett prov. På torsdag är jag i restaurangen, kul! Och på fredag.. sovmorgon till kl 10, julavslutning, (innebär julmust, uppträdandes osv) :) Rätt så skönt.

Men som sagt, har tre prov på två dagar så det är bara att stänga av internet och börja plugga. (Menade inte att jag skulle stänga av internet dock, det går bara inte!!)

Hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0