Söndag

2009-12-13  17:48:46  Allmänt  Kommentarer (0)
Hellu!

Har haft en jättebra helg :) Har träffat en massa vänner och umgåtts med familjen en hel del. Igår var jag på 20års fest en stund, men var så trött så jag gick hem och kollade på film med syster.

Idag är det söndag, 13e december, lucia, tredje advent och ja, snart är det julafton! Satan va tiden går fort..

Är hemma hos Jonas nu, tråkigt. För han tjaffsar bara med mig. Jobbiga jävel! Är så jävla irriterad på honom, vi har inte setts på hela helgen och det första han gör när jag kommer innanför dörren är att börja tjaffsa, usch!

Här får ni se bilder från helgen;

Jonas katt, Sisa

Jag och syster i fredags.


Jag. Ofixat hår, eller vad? ;) haha.

Jag och Angela på efterfest!

Jag och Amanda

Mysigt med julbelysning och snö ;) Trångsund centrum.

Mammas katt, Mimmi

Söt!

Får tyvärr gå runt och fota med mobilkameran, det suger. Men men, det får man leva med. Nu ska jag läsa bloggar, kolla runt lite på internet, käka middag snart och se på film. Hörs sen :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0