Update!

2009-12-08  23:16:44  Allmänt  Kommentarer (1)

Hej bloggen!

Har bara tagit det lugnt ikväll, kollat på film och så. Åt baconpasta till middag, som vanligt typ. Ska gå och borta tänderna nu och så, sen ska jag lägga mig i sängen och se på tv. Somnar förhoppningsvis tidigare idag..

Imorgon ska jag till pappa och hämta lite saker, prata lite med honom och så. Kommer nog bli jobbigt, men men, det måste man ta.

Just nu känns det "ok" mellan mig och Jonas. Han har varit jättegullig och omtänksam mot mig ikväll, men det ändrar sig nog inom kort. Även om vi har pratat och diskuterat lite ikväll så har vi inte kommit fram till något annat än att vänta och se hur allting går.. Bättre det än att bara ge upp.

Hörs imorgon. Godnatt ♥


Kommentarer
Skrivet av: V I K T O R I A

SV;

Okej ;/ inte kul,

sjuk ://

K R A M

DATUM: 2009-12-09 KLOCKSLAG: 10:19:17
URL: http://tycjan.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0