Update

2009-12-15  17:27:56  Allmänt  Kommentarer (2)
Halloj!

Kom hem till Jonas för inte så länge sen. Han hämtade mig på stationen, sen åkte vi och handlade.

Hade ett prov idag, gick inte så bra. Sen skulle jag ha haft ett till prov men läraren sköt upp det till nästa termin istället. Imorgon har jag prov, sen ska jag hem till pappa. På torsdag är jag ledig. (SKÖNT!) Och på fredag börjar jag kl 10 och ska bara ha en liten julavslutning.

Ska snart äta middag, får se vad det blir idag. Inte baconpasta iallafall.. ;) Sen ska jag plugga till "näringslära"-provet som jag har imorgon. Hörs sen ♥


Eftersom att det var så jäkla mycket snö imorse så passade jag på att äntligen få använda mina UGGs ;)

Vi har självklart en julgran med klappar i skolans matsal ;) haha.

En annan HR-klass har bakat detta pepparkakshus!

Mat, mat, mat!

Kommentarer
Skrivet av: Angela

Hunny, vet du om jag också börjar tolv på fredag? <3

DATUM: 2009-12-16 KLOCKSLAG: 18:37:34
URL: http://angelamoberg.blogg.se/
Skrivet av: Angela

Asså... jag menade tolv.. ;D

DATUM: 2009-12-16 KLOCKSLAG: 23:48:54
URL: http://angelamoberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0