00.00

2009-02-05  00:01:43  Allmänt  Kommentarer (1)

Har inte gått o lagt mig än. Jag har varit ute en stund med älsklingen, fixat lite designer osv. Nu sitter Jonas och kollar på 'Allå, 'allå, 'emliga armén och jag sitter bredvid och kollar ibland. Funderar på att sitta uppe inatt, underhålla mig själv med Sims och två filmer som jag har fixat.. Men jag vet inte om jag orkar det. Har inte speciellt lång tid på mig att bestämma det för det är 5 timmar kvar tills min väckarklocka ringer ;) Nä, nu ska jag ta o prata lite med Jonas, sen försöka bestämma mig, haha. Hörs imorgon iallafall ♥


Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Händer idag då? :)

DATUM: 2009-02-05 KLOCKSLAG: 09:27:26
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0