03.48

2009-02-09  03:52:42  Allmänt  Kommentarer (2)
Ja, som ni ser så har jag inte somnat än. Har legat i sängen och kollat på Pirates med Jonas men han somnade. Efter den filmen så satte jag på ett avsnitt av Vänner och sedan ett till, men inte fan blir jag det minsta trött asså. Så nu sitter jag här i sängen och vet inte vad jag ska göra, ska upp om ca en och en halv timme. Så det är ingen idé att sova nu för då kommer jag inte upp i tid.. Jaja, sätter väl på mer Vänner avsnitt och äter lite choklad, hihi ;) ♥


ps. håller på fixar de nya avsnitten av Scrubs just nu, jippi! ;) season 8 !

Kommentarer
Skrivet av: Hannah Haslam

Åh, jag hade samma problem. men jag kämpa för att somna. men det hjälpte inte. :/

DATUM: 2009-02-09 KLOCKSLAG: 11:07:11
URL: http://haslams.blogg.se/
Skrivet av: annica

trevlig blogg du har med varierade inlägg! jag följer din nu via bloglovin, do får gärna följa mig där om du gillar min sida. ha de gött

DATUM: 2009-02-09 KLOCKSLAG: 11:08:08
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0