Alla hjärtans dag

2009-02-14  11:49:31  Allmänt  Kommentarer (0)
Jaha, då var det alla hjärtans dag. Har ju inga "speciella" planer idag så vi får se vad som händer ;) Det som är planerat hittills är att vi ska åka och lämna Jonas lillebror hos hans pappa, Jonas ska fixa en bil där och jag åker kanske till min pappa eller så stannar jag hos Jonas pappa, jag vet inte riktigt än. OM jag åker till min pappa så hoppas jag verkligen att Jonas kommer ikväll, jag vill ju inte sitta ensam hemma på alla hjärtans dag, usch.

Kunde inte somna förän runt halv 4 inatt, vaknade för bara några minuter sen, hehe. Grabbarna sitter redan och spelar och jag sitter i sängen och läser en massa bloggar och sånt. Tänkte börja fixa iordning mig snart så ska vi nog börja åka sen. Men jag uppdaterar såklart senare. Hoppas att ni får en bra alla hjärtans dag ! :) ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0