Onsdag

2009-02-04  13:52:03  Allmänt  Kommentarer (2)
Tjosan!

Idag valde jag att stanna hemma, igen. Mådde inge bra imorse så jag somnade om istället. Idag har jag bara legat i sängen, kollat på en film och bara tittat runt lite på internet. Tycker det är så skönt att ligga i sängen och göra ingenting, men efter två dagar så tröttnar man faktiskt på det. Tröttnade redan igår egentligen, men men. Idag har jag verkligen haft det tråkigt, har ju ingenting o göra på hela dagen..  Imorgon vill jag verkligen gå, det är ju bara 2 dagar kvar på praktiken :( Och dom två dagarna som är kvar vill jag vara där! Så jag ska fan gå imorgon har jag bestämt! xD

Jag antar att dagen kommer fortsätta såhär, jag kommer nog ligga kvar i sängen. Om jag inte går upp och sätter mig vid skrivbordet men det får vi se sen :P Men annars ska jag nog bara se på Simpsons, någon film kanske eller något liknande :) ♥ Älsklingen kommer hem snart också! ♥ :)

Kommentarer
Skrivet av: MOnika

krya på dig.. Kul att det är lite nya som kikar in på sidan ibland..har nyss komit hem hämtat barnen i skolan och så.nu snart är alla hemma igen

DATUM: 2009-02-04 KLOCKSLAG: 14:49:15
URL: http://www.metrobloggen.se/Monikah
Skrivet av: Marcus Å

Hur mår du nu då? :)

DATUM: 2009-02-04 KLOCKSLAG: 15:42:35
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0