Söndag

2009-02-01  13:30:20  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej! Jag skrev aldrig igår när jag kom hem för det blev rätt så sent. Vi la oss ner i sängen och  kollade på film nästan direkt när vi kom hem.

Det var iallafall jättetrevligt hos hans farmor, vi åt lite kakor och tårta, jättegott! Sen åkte vi hem till Jonas pappa och åt middag och umgicks med dom. Sen var jag och Jonas ute i typ en timme, han skulle kolla ett par bromsar på en bil, satan va kallt det var att stå där ute en timme alltså. Hade otroligt ont i mina tår när vi kom in. Var typ 12 minus ute, usch. När vi kom hem till Bro så kollade vi bara på film och sen somnade vi vid typ 4.

Idag vaknade vi vid 12, satte på en film direkt, mysigt! Gick upp ur sängen för bara några minuter sen, så nu sitter vi här vid skrivbordet med varsina datorer. Jonas spelar något spel medans jag sitter här och bloggar. Ska snart läsa en massa bloggar, kolla mailen och så, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Senare ska vi ju fira älsklingen, äta tårta och så. Tanken var också att vi skulle gå på bio ikväll, men problemet är att jag ska gå upp kl 5 imorgon bitti och därför vill jag inte komma hem så sent. Om vi ska se Twilight (21.20 börjar den) så är vi inte hemma förän strax efter 12 och då blir det inte många timmars sömn, och det klarar inte jag av, haha. Antingen ser vi den och jag får hoppas på att komma i tid till praktiken imorgon, eller så ser vi en annan film, eller så går vi på bio en annan dag. Ska prata med Jonas om det lite senare så får vi se hur det blir. Jag vill ju vara pigg o glad imorgon på praktiken :) Imorgon kommer det en ny praktikant som jag ska jobba med, hoppas att hon är schysst, hehe.

Nä, nu ska jag ta och läsa vidare, skriver mer sen! :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: Mona

Ha en fantastisk dag søte du! :)

DATUM: 2009-02-01 KLOCKSLAG: 14:06:07
URL: http://monar86.abcblogg.no

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0