Hemma

2009-01-28  15:55:48  Allmänt  Kommentarer (2)
Äntligen hemma. Jag och Therese slutade ungefär samtidigt idag, vid halv 2. Vi skyndade oss med att byta om, men ändå hann vi inte med tåget som gick kvart i. Tåget gick precis när vi kom springandes upp på perrongen så vi fick vänta en kvart på nästa tåg som skulle gå mot Kungsängen. Eftersom att det tåget inte går till Bro så fick jag hoppa av i Kungsängen och vänta ännu en kvart på Bålsta tåget. När jag kom till Bro så gick jag hem till älsklingen, hämtade plånboken och sen gick jag till centrum. Men Jonas hämtade upp mig där, då åkte vi till Willys. Och gissa vad jag köpte? Jag kunde inte motstå, jag var sååå sugen!

Dessa två köpte jag, så nu sitter jag och svullar choklad, gooott! MUMS! Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, sov ingenting inatt faktiskt, satt uppe hela natten (A) Så jag har varit supertrött idag, men det har påverkat mig som mest nu den senaste timmen. Nu ska jag se på tv eller en film, samt svulla choklaaaad
:)

Kommentarer
Skrivet av: gabbi

marabou choklad är helt klart godast!

DATUM: 2009-01-28 KLOCKSLAG: 19:05:52
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

åh gud, choklad in my heart!

DATUM: 2009-01-30 KLOCKSLAG: 16:05:17
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0