Sjuk?

2009-01-29  01:09:53  Allmänt  Kommentarer (2)
Hejsan Hejsan!

Gick och la mig vid halv 9, men vaknade för typ en halvtimme sen. Jonas sitter fortfarande uppe, så vi ska sätta på en American Pie film snart. Han är så seg på att komma till sängen så jag passar på att blogga lite. Ville bara säga att jag inte alls mår bra.. När jag gick och la mig så var jag illamående, hängig och hade ont i halsen. Nu när jag vaknade så är allt kvar, hade hoppats på att det hade försvunnit, men icke. Jonas kollade på mig och frågade hur jag mådde. Jag sa att jag inte mådde bra och han sa att han såg det på mig, jag ser säkert hemsk ut, usch, vill inte veta.. men kan tänka mig,, Flätor som jag har haft sen imorse (hår som har lossnat från flätorna står åt alla håll), tre dagars gammalt smink, en sunkig t-shirt och stora sidenkalsonger, herregud va hemskt det låter, haha. Aja, nu är älsklingen klar och nu är han påväg till sängen så nu måste jag avsluta. Jag skriver imorgon, ha det bäst ♥

Kommentarer
Skrivet av: Mona

God bedring vennen! :)

DATUM: 2009-01-29 KLOCKSLAG: 04:40:00
URL: http://monar86.abcblogg.no
Skrivet av: Angelica

mysig blogg... =)

DATUM: 2009-01-29 KLOCKSLAG: 17:57:27
URL: http://imjustmeee.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0