Tisdag

2009-01-13  15:29:37  Allmänt  Kommentarer (3)
Tjosan! Igår somnade jag vid 7, trött var jag efter första dagen på praktiken. Vaknade vid 5 imorse av att klockan ringde och jag var skittrött, även om jag hade sovit i ca 10 timmar :S Idag är jag ännu tröttare, har ännu ondare och är ännu hungrigar, så jag måste vänta till middagen. Frågan är, när ska jag gå och lägga mig idag för att vara hyfsat pigg imorgon bitti? :O

Idag har det varit helt okej på praktiken. Första timmen var förjävlig, då jag bara skulle gå runt i matsalen och plocka disk och fylla på lite saker. Men efter den timmen så var det helt okej, det blev roligare och roligare. Som jag sa igår så ska jag vara i serveringen ett tag så första dagen var det idag. Idag började jag att prata med en del andra människor, eftersom att igår när jag var i köket så var det inte samma människor där som det var i serveringen idag, hehe. Men iallafall, jag fick göra allt möjligt idag. Plasta in en massa saker, plocka undan efter gäster, servera fram lite saker, förbereda lite inför morgondagen osv. Vid 11 gick jag och åt lunch med en tjej som jobbar där. Therese hade precis varit på lunch så vi fick äta med andra människor idag, men det var okej. Efter lunchen så var det en massa som skulle plockas bort och jag fick fixa en massa småsaker, sen slutade både jag och Therese halv 2. Skulle ju egentligen ha slutat vid halv 12-12 men nää, så blev det inte. Imorgon och alla andra dagar så ska jag börja halv 8 är det bestämt, som idag, så det är bara att ställa klockan på 5 varje morgon. (USCHA). Imorgon ska jag sluta runt 3, för imorgon ska jag vara med och servera lunchen och det kommer att komma ca 300 gäster. Aja, nu pratar vi inte mer om det..Jobbigt säger jag bara...

Nu ligger jag hemma i sängen och tar det lugnt. Har sååå jävla ont i mina fötter. Jag har ont överallt och känner mig jättehängig så idag kommer jag stanna här i sängen, Jonas ska massera mig sen har han sagt, hehe :) Härligt! Nä, nu ska jag sätta på en film, har sååå ont överallt :'( Men men, det bevisar ju bara att jag har arbetat idag, haha 
(A)

PS. En tjej som tar hand om det mesta i serveringen började redan idag prata om extrajobb och sommarjobb så vi får väl se hur det går med det ;)  hehe.

PUSS på er ♥

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Det tycker jag låter som en bra idé :)

DATUM: 2009-01-13 KLOCKSLAG: 16:57:05
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: Mona

Håper formen din er litt bedre! :) Massasje er aldri feil å få!!

Ha en fin kveld...

DATUM: 2009-01-13 KLOCKSLAG: 18:43:49
URL: http://monar86.abcblogg.no
Skrivet av: n' en skön lirare

Chaki fick sommarjobb där efter hennes praktik :)

DATUM: 2009-01-13 KLOCKSLAG: 21:02:34
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0