Första dagen

2009-01-12  16:28:48  Allmänt  Kommentarer (4)
Hejsan!

Idag var det första dagen på praktiken. När jag och Therese kom dit så visade de oss runt i köket och lite på hotellet, sen delade dom på oss. Therese fick gå iväg med en utav kockarna och jag fick vara med en kallskänka. Men efter lunchen så fick vi vara tillsammans resten av dagen. Alla var jättetrevliga där tycker jag. Jag fick stå och skära lite grönsaker först, sen fanns det inge mer o göra på ett tag, sen fixade jag och Therese kött och sen gjorde vi en bechamelsås, fick sluta halv 2 idag.

Från och med imorgon så ska jag vara i serveringen, i två veckor, utan Therese, fan va nervös jag kommer vara :( Så imorgon börjar jag halv 8 och slutar runt halv 12 eller något. För att hinna byta om och äta frukost så måste jag åka hemifrån kl 6, det betyder att jag måste gå upp runt 5, usch!!

Så nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen och se på tv, hoppas nästan att jag somnar och vaknar imorgon bitti när jag ska gå upp, men samtidigt så vill jag gå och lägga mig tidigt ikväll men då vet jag att jag inte kommer vara trött, haha. Aja, jag ska iallafall lägga mig i sängen och kolla på tv nu. ♥

Kommentarer
Skrivet av: Mahlin

jodå, livet leker. har suttit och mer eller mindre knaprat dextroy energi (du vet sån energidryck? det är typ sånt fast i "piller" form) haha tre st sånna på en timme är inte nyttig så jag är värsta uppe i gasen nu, haha =>

DATUM: 2009-01-12 KLOCKSLAG: 16:35:45
URL: http://mealinn.blogg.se/
Skrivet av: Mona

Kommer ikke over hvor snillt det var å lage header til meg!! :)



DATUM: 2009-01-12 KLOCKSLAG: 18:44:03
URL: http://monar86.abcblogg.no
Skrivet av: Marcus Å

Jag tränar löpning, så det blir mycket konditionsträning för min del. Tränar du nått? :)

DATUM: 2009-01-13 KLOCKSLAG: 09:18:08
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: Mahlin

äh, det duger!

DATUM: 2009-01-13 KLOCKSLAG: 13:28:34
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0