21.00

2009-07-01  21:09:07  Allmänt  Kommentarer (1)

Tjosan!

Idag har jag solat, ätit glass och jordgubbar, umgåtts med familjen och det har varit hur skönt som helst. Gick också runt i farsta centrum en stund med Nina men jag hittade ingenting som jag ville ha. Funderar på om jag ska beställa en väska och ett par skor från internet ikväll, men vi får se.

Imorgon ska jag förhoppningsvis sola, sen ska jag och älsklingen åka hem till Bro. Älsklingen kommer föresten hit närsomhelst. Längtar! Idag har vi varit tillsammans i 23 månader :) Älskar honom Hörs imorgon!


Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Låter väldigt skönt! Har ni bra väder då? :)

DATUM: 2009-07-02 KLOCKSLAG: 09:38:16
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0