Fredag kväll

2009-06-12  19:34:49  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt med älsklingen min :) Ska om en halvtimme sätta mig framför tvn och se på finalen av Talang 2009. Dricka coca cola och äta lite godis!

Imorgon ska jag hem till min mamma och hälsa på en stund, kolla på kattungarna och så. Sen ska jag hem till Jonas pappa. På söndag ska Jonas äntligen utnyttja sin present som han fick av mig. Han ska köra Folkrace! Det ska bli så himla kul att se! Jag och hans familj ska självklart dit. Förhoppningvis min mamma o hennes sambo också.

Får se om jag kan blogga hemifrån Jonas pappa imorgon. Annars hos mamma kanske. Ska göra allt för att få skriva ETT inlägg iallafall, haha ;) Ha en bra kväll! ♥


Godiiiis!

Cooooola!!

Kommentarer
Skrivet av: Bella

har du haft en bra dag?

DATUM: 2009-06-12 KLOCKSLAG: 20:54:47
URL: http://bellablogg.se
Skrivet av: Isabelle

åå, goodis:D cola är gott!

DATUM: 2009-06-13 KLOCKSLAG: 12:07:09
URL: http://www.annalea.blogg.no

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0