Hejsan!

2009-06-09  20:14:19  Allmänt  Kommentarer (0)
Är hemma i bro nu. Kom hem för snart en halvtimme sen. Om en stund så ska jag och älsklingen åka till centrum och handla lite. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske se en film eller nåt. Imorgon har jag skolavslutning (äntligen!), börjar kl 11. Fan va skönt det ska bli med sommarlov!

I ett senare inlägg kan jag göra en liten "sommarplanering" (om jag orkar, annars en annan dag) så ni får se vad jag ska hitta på i sommar ;) Inte så mycket hittills men det blir nog mer planer senare i sommar!

Hörs sen då ! :) ♥


Har sparat denhär bilden i flera år, den är lika rolig varje gång!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0