Tjosan

2009-06-17  18:11:10  Allmänt  Kommentarer (2)

Nehe, blogg.se verkar inte vilja samarbeta med mig idag. Har försökt lägga upp ett inlägg i ett par timmar nu men det går bort efter att jag har tryckt på publicera. Aja, hoppas att dethär kommer fram då!

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Imorgon ska jag och Jonas sova hos min pappa. Lika bra att sova på södra sidan eftersom att vi ska upp tidigt på fredag. Åker från min mamma kl 9, mot malmköping. Jobbigt att gå upp så tidigt, men men. Kul när vi väl är framme där ;)

Nu ska jag se på tv, sen får vi se vad jag hittar på. Kanske går till centrum en sväng och ser om jag hittar något gott ;) Hörs senare


Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Allt bra med dig idag? :)

DATUM: 2009-06-17 KLOCKSLAG: 19:45:42
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Samma för mig. Kunde inte heller lägga in inlägg förut & inte bilder på min data, men på mammas laptop gick det hur bra som helst? Lite otur för vissa idag, haha.

DATUM: 2009-06-17 KLOCKSLAG: 19:52:00
URL: http://bbaracaroline.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0