090331

2009-03-31  17:41:13  Allmänt  Kommentarer (2)
Hejsan!

Idag har jag varit hemma från skolan, igen. Mådde inge bra imorse så jag bestämde mig för att stanna hemma. Hade ont i magen och i halsen, men det är mycket bättre nu. Jonas har också varit hemma idag, han mår verkligen inge bra :( Han hostar jättemycket och har feber, tycker så synd om honom. Har sett honom såhär sjuk en gång under "våran tid", haha. Snacka om bra immunförsvar dendär killen har ;) Hans mamma är också hemma och är sjuk idag, dom har antagligen samma grej.. stackars!

Har precis ätit middag och kollat på sista Star Wars, nu ska jag bara ta det lugnt och se på O.C, det är sååå bra! :) Hoppas att ni har haft en bra dag! ♥

Föresten, tidigare idag så gjorde Jonas mamma kiwismoothies till oss alla tre, jättegott var det ;) hehe.


Kommentarer
Skrivet av: Mimmi

svar: Jadu, det hoppas jag med. för det är verkligen inte kul att vara sjuk!

DATUM: 2009-03-31 KLOCKSLAG: 18:53:20
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Skrivet av: Mahlin ♥

haha din design äär snygg, det var typ det första jag tänkte på när jag besökte din blogg igår (eller när det var haha)



jadu jag vet inte riktigt vad som händer i veckan. imorgon har jag och älskling varit tillsamans i sex månader men eftersom det är skitlångt så kan vi inte vara med vandra då:( sen har vi deadline på ett tv program imorgon och så ska vi ha prov i lagar och etik (typ copyright och så) antar att det kommer bli rätt mycket plugg.sen imorgon skulle vi spela mario på wii hemma hos en poolare haha så det är väl vad som händer i veckan allt bra med dig då? :)

DATUM: 2009-03-31 KLOCKSLAG: 21:24:56
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0