Dålig uppdatering.. igen

2009-03-22  20:19:52  Allmänt  Kommentarer (1)
Hejsan Hejsan!

Hoppas att eran helg har varit bra. Min har varit helt okej, har haft kul samtidigt som jag har varit lite ledsen. Men men, det är för personligt för att sitta och skriva om det här tycker jag.

Igårkväll åkte jag hem till Jonas pappa, umgicks lite med alla där och sen gick vi och la oss. Imorse vaknade vi av att väckarklockan ringde halv 11 men jag gick inte upp förän vid 11. Jonas hade gjort iordning frukost till mig och han var otroligt gullig mot mig hela morgonen. Eller aja, det har han varit hela dagen idag faktiskt.. :) Hehe.

Äntligen tillbaka i Bro nu iallafall. Har inte kunnat blogga de senaste timmarna, mitt internet har varit så segt att jag inte ens har kommit in på blogg.se. Men nu är jag här ;) Sitter i sängen och har precis kollat på 3 avsnitt av gossip girl, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla runt lite på internet.

Tänkte skriva lite om hur min kommande vecka ser ut, men det kommer i nästa inlägg ;) Väldigt snart, hehe. ♥

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

okej! hur har din helg varit då?=)

DATUM: 2009-03-22 KLOCKSLAG: 20:52:34
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0