Godmorgon

2009-03-19  07:29:47  Allmänt  Kommentarer (1)
Mår inte så jävla bra idag heller så jag ska stanna hemma nu på morgonen och försöka vila ut riktigt rejält och gå till min andra lektion. Ska ta en dusch, äta lite och hoppas på att jag mår bättre sen. Vill verkligen inte ha mer frånvaro från skolan. Och mitt utvecklingssamtal som jag skulle ha idag blir då flyttat tills imorgon istället.

Tänkte lägga in en bild på dagens outfit, men sen tänkte jag på vilken dag det är. Torsdag, kök, gym, mjukisdag, mjukisbyxor och en tjocktröja, ingen rolig bild. Haha, faktiskt. Att ta en bild på sig själv med bara mjukiskläder, det är inge kul. MEN, kameran följer med mig idag, så jag hoppas att jag hinner ta några bilder innan batteriet dör.

Efter gymmet idag ska jag och min mamma åka hem till min pappa, möta min syster och Mio där. Ska få mitt pass, sen ska jag och mamma till Farsta centrum och försöka fixa leg och ett konto till mig. Så jag hoppas att jag får Mio med på en bild också, saknar honom faktiskt ;)

Oj, nu blev dethär ett ganska långt inlägg. Kanske för långt för att vara ett inlägg på morgonen. Jaja, hörs senare :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: Elena

SV: okej. Vad ska du göra idag då? =)

DATUM: 2009-03-19 KLOCKSLAG: 07:48:21
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0