Hejsan!

2009-03-06  09:55:12  Allmänt  Kommentarer (1)
Sitter i sängen just nu och lyssnar på lite musik. Ska gå hemifrån om ca 30 minuter. Innan dess ska jag sminka mig lite till, torka mitt hår, kanske platta det lite och sen är jag klar. Ska ha en jättetråkig lektion i skolan idag, Naturkunskap A. Vi brukar typ inte göra nånting där, få en uppgift, göra den och sen gå hem eller något liknande. Slutar 15.00 idag, då ska jag åka hem direkt och sen vet jag inte vad jag ska göra. Men nu ska jag fixa mig. Ha en bra fredag! Skriver mer sen ♥


Ofixat hår ;) Idag har jag på mig en topp som jag köpte i malmköping, minns inte exakt var.

Och ett par jeans från gina tricot.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

snygga jkläder

har du svårt att vakna på morgonen*väckarklocka?

DATUM: 2009-03-06 KLOCKSLAG: 11:50:01
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0