Hejsan!

2009-03-13  11:00:36  Allmänt  Kommentarer (2)
Äntligen fredag eller vad säger ni? :) Som ni redan har läst lite längre ner så ska jag till Cosmonova idag med klassen, sen ska jag hem till min moster, käka middag och sen ska jag sitta barnvakt. Har kanske tillgång till dator under kvällen, får hoppas på det.

Gick upp strax innan 10 imorse, duschade, valde kläder, packade en fet väska och nu håller jag på att sminka mig och platta håret, ska försöka hinna med att fota lite så får ni se dagens outfit. Men först ska jag käka lite lunch och bli klar med håret och sminkningen, ska gå om en halvtimme..

PS! Idag utser jag en vinnare till Veckans bild, så glöm inte att skicka in ett bidrag om ni inte redan har gjort det, ni har tills ikväll på er att göra det. Så glöm inte att kika in senare ikväll så får ni se vinnarens bild! ;)

Kommentarer
Skrivet av: Mimmi

svar: vad underbart! Med mig är det toppen :) Vad ska du göra idag? :)

DATUM: 2009-03-13 KLOCKSLAG: 11:02:43
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Skrivet av: alec

hoppas du får en underbar helg :)

DATUM: 2009-03-13 KLOCKSLAG: 11:16:48
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0