Hejsan

2009-03-30  18:12:16  Allmänt  Kommentarer (1)
Hoppas att ni har haft en bra dag. Min dag har iallafall varit seg. Har ju varit hemma från skolan idag, så jag har bara kollat på en massa O.C avsnitt och myst lite med pojken min. Tyvärr så ligger han i sängen just nu och mår inte alls bra :( Stackarn. Funderar på att lägga mig bredvid honom en stund och bara vila lite. Sen äta lite middag kanske, samtidigt som O.C är på ;)

PS. Det blev inget "uppdrag" för mig idag, tar det imorgon istället ;) Kallingar en hel dag.

Kommentarer
Skrivet av: JULIA BENGTSSON

sv: okej! Jag med, så i mon blir det skolan igen! Vad har du gjort idag då?=)

DATUM: 2009-03-30 KLOCKSLAG: 20:55:24
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0