Hemma

2009-03-01  22:34:19  Allmänt  Kommentarer (5)
Nu är jag hemma hos Jonas. Kvällen har varit jättebra förutom att jag fick stressa som en jävla gris för att komma till bion i tid. Pappa kom hem runt 5, jag slängde i mig en halv pizza på bara några minuter, sen drog vi. Han körde in mig till Grand, biografen där jag skulle se Män som hatar kvinnor, tillsammans med Patricia (Jonas syster) och Lorena (Patricias kontaktperson). Eftersom att dom inte hämtade ut våra biljetter i tid så fick vi fixa nya, och inte fan fick vi platser bredvid varandra, haha. Men det ordnade vi tillslut, vi stog och kollade runt i biografen efter tomma platser som var bredvid varandra. Men vi hittade bara två platser bredvid varandra och en ledig plats över dom, så det fick duga.

Filmen började runt 18.00 och den slutade runt 20.30. Säger bara det att ni som inte har sett den, SE DEN! Bästa svenska filmen jag sett på länge, den var jättebra. Efter filmen gick vi till tåget, fick vänta en halvtimme på mitt tåg. Sen när jag väl var framme i Bro så hämtade Jonas upp mig på stationen.

Vi åkte förbi en affär och köpte en påse sour cream fiff och en cider, mums! Så nu tänkte jag bara ta det lugnt, äta lite fiff, dricka cider och se ett avsnitt av Vänner. Sen ska jag nog börja tänka på att göra iordning mig inför natten, skola imorgon. Hoppas att ni har haft en bra söndag, det har jag iallafall haft :)

Föresten, jag och Jonas har varit tillsammans i 19 månader idag! Tiden går fort nu tycker jag, hehe. Är så glad att jag har honom, har får mig att le! :) ♥


Filmen  ;)

En bild på mig och älskligen. Kryssning 08 ♥

Kommentarer
Skrivet av: Mahlin ♥

japp det har vi, 1:a varje månad. blev tillsamans första oktober förra året om du inte orkar räkna haha :) alltså det där omslaget var inte särskilt snyggt med den där killen (tjejen?) i för grunden haha.så filmen var bra säger du? kram

DATUM: 2009-03-01 KLOCKSLAG: 23:05:33
URL: http://mealinn.blogg.se/
Skrivet av: Mona

Filmen har ikke komt på kinoen i Norge ennå! Men believe me, jeg skal se den så fort den kommer. Elsker stieg larsson bøkene...

DATUM: 2009-03-02 KLOCKSLAG: 05:09:31
URL: http://monar86.abcblogg.no
Skrivet av: Makrill

JAha, så det var den filmen du skulle iväg och se :) Den verkar riktigt poppis!

DATUM: 2009-03-02 KLOCKSLAG: 17:55:42
URL: http://makrills.blogg.se/
Skrivet av: isabelle

vilken söt bild:) fin blogg!

DATUM: 2009-03-02 KLOCKSLAG: 20:53:38
URL: http://metrobloggen.se/iissa
Skrivet av: Caroline

Riktigt fina är ni tillsammans.

Hoppas det håller livet ut mellan er gumman, och jag ska verkligen se denna filmen om du nu säger det (:

DATUM: 2009-03-03 KLOCKSLAG: 21:35:23

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0