Lördag

2009-03-21  16:16:16  Allmänt  Kommentarer (2)
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har faktiskt en bra anledning till detta. Jag och Jonas åkte ju hem till min pappa sent igårkväll. Ingen var hemma och både pappa och hans sambo hade tagit med sig sina modem så jag hade inget internet helt enkelt. Kvällen igår var iallafall underbar. Jag och älsklingen kollade på tv, myste och hade det jättekul :)

Nu är jag hemma hos min mamma, passar på att skicka in ett litet inlägg här då, hehe. Vi sitter här och pratar lite, vet inte vad jag ska hitta på sen. Jonas är hos sin pappa och jag kanske åker dit sen, får se.

Nu ska jag lägga in ett par bilder som jag tog igår.. ;)


Jag och Jonas åt nudlar och drack cola när vi kom hem till min pappa igårkväll ;)

Älsklingen kollar på tv medans jag leker med kameran xD

Älskling <3

Den bjuder jag på, haha.

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla mailen och prata lite med mamue och Tommi ;) Hörs kanske senare, lovar ingenting. Man vet ju aldrig om internet finns där man är senare mot kvällen.. hehe. ♥ Bye!

Kommentarer
Skrivet av: Karin

Hoppas du har haft en bra lördag! :) Kommentera gärna på min blogg med. Kramar

DATUM: 2009-03-21 KLOCKSLAG: 19:07:54
URL: http://karinhildesson.blogg.se/
Skrivet av: Mahlin ♥

haha insåg att jag lät som värsta märkes snobben där, men seriöst det är bara märkesjeans som sitter bra. det blir ju lite så att när man bloggar så vill man ha andra kläder än bara från hm/gina tricot så ibland blir det ju lite dyrare, eller ialla fall för mig:) okej, jag köper saker som jag tycker passar. har fått höra av rätt många att jag har skön stil, haha det är nice.

DATUM: 2009-03-21 KLOCKSLAG: 22:12:35
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0