Oasen!

2009-03-24  17:55:57  Allmänt  Kommentarer (0)

Hejsan!

Efter skolan åkte jag till Farsta centrum och mötte min syster där. Testade ca 5-6 klänningar men ville inte ha någon utav dom, sista affären som vi gick in i innan vi skulle möta upp min pappa var JC, och där hittade jag en klänning som jag ville ha. Jag la undan den så jag kanske ska köpa den imorgon ;) Hoppas! Har sagt till min pappa att jag vill ha en datamus till min laptop så jag fick välja en i Farsta, så nu har jag äntligen en datamus!

Just nu sitter jag hemma hos min mamma, vi väntar på att min styvpappa ska komma hem från jobbet. Så fort han kommer så ska vi gå upp till Oasen (pizzeria/krog) och där ska jag beställa en cider ;) Det kommer kännas så jävla skumt, haha.

Tro det eller ej, jag fick låna min pappas systemkamera. Så jag hoppas att vi tar en massa kort nu ikväll xD Isåfall lägger jag upp dom rätt så sent ikväll när jag kommer hem till Jonas. Ska gå nu, men hoppas att ni har en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0