Uppdraget

2009-03-29  22:57:43  Allmänt  Kommentarer (2)
I fredags när vi firade mig ute på krogen så fick jag en present av min systers killkompis. Det var en bok. Jag förstog inte varför han hade gett mig en bok först, hoppades på att han kände mig bättre än så, haha. Men sen vände jag på boken och började läsa vad den handlade om. Boken heter "Uppdraget" och såhär stog det på baksidan:

Denhär boken kommer att förändra ditt liv
Den innehåller 189 uppdrag av varierande typ och svårighetsgrad. Genomför ett om dagen och lägg märke till hur saker och ting ändras runt omkring dig.

Tävla mot dig själv eller dina vänner, acceptera uppdraget och låt det förändra ditt liv.

Exempel på uppdrag:
¤ Bjud en främling på bio
¤ Klappa fem olika hundar och lär dig vad de heter
¤ Under en hel dag får du inte använda orden ja eller nej
¤ Gå före i en kö
¤ Idag får du bara äta saker som börjar på P, S och T


Visst låter det kul?! ;) Har bestämt mig för att försöka göra alla dessa uppdrag, men fan inte ett om dagen, haha. Får se hur det går, imorgon gör jag mitt första..  Såhär lyder det: "Om du är tjej - ha på dig ett par killkalsonger hela dagen". Kommer låna ett par kallingar av Jonas, haha.

Efter varje uppdrag ska jag kryssa i en ruta att jag har gjort det och sen skriva vad som hände, hur det kändes, datum då uppdraget genomfördes och hur svårt det var, haha ;)

Kommentarer
Skrivet av: sofie

haha okej, shit vad bra bok ;)

DATUM: 2009-03-29 KLOCKSLAG: 23:14:29
URL: http://hotstuffs.blogg.se/
Skrivet av: JULIA BENGTSSON

jo de va samma för mig igår, fast på köper blev jag sjuk, så jag stannade hemma idag :D vad ska du göra idag då?=)

DATUM: 2009-03-30 KLOCKSLAG: 11:41:53
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0