11.15

2009-05-16  11:14:00  Allmänt  Kommentarer (2)
Godmorgon!

Vaknade för ca en timme sen. Älsklingen min sover fortfarande, hehe. Har suttit och ätit frukost med pappa och Nina, har pratat lite och som vanligt så har jag och Nina skrattat väldigt mycket. Förstår inte asså. Hon och jag, vi garvar heeeela tiden när vi är inärheten av varandra, hihi, men det är roligt ;)

Runt halv 1 så ska Jonas köra hem mig till min mamma. Mio följer med dit också :) Sen åker Jonas hem till sin pappa, han ska fixa bilar, som vanligt, hehe. Ska se på Eurovision song contest hos mamma ikväll, sen ska jag och Jonas åka hem till honom i Bro.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen börja göra iordning mig. Vad fan ska man ha på sig idag?? Skönt väder är det iallafall :)

Kommentarer
Skrivet av: M A L I N

haha men det är väl bra att ni har kul? :)

DATUM: 2009-05-16 KLOCKSLAG: 11:25:13
URL: http://www.malinh.com
Skrivet av: Emma

Kikar in =)

DATUM: 2009-05-16 KLOCKSLAG: 11:32:15
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0